2014. október 30., csütörtök

1. fejezet




Nem tudom elhinni, hogy pont velem történik meg ez. Minden tök átlagosa kezdődött, sőt meg annál is átlagosabb. Reggel felkeltem elmentem suliba. Ott minden a szokásos volt. A szokásos unalom. Néhány felelés, sok focizás. Az egész napot Daisyvel Elivel Nadyaval  a barátnőimmel töltöttem. Illetve Nadyat nem sikerült minden szünetben elcsípnem, mer Col és Dale néha gyorsabb volt. Nem tudom Nadya mit eszik azon a két srácon, mind a kettő tök bunkó. De nem ezt akarom most részletezni. A lényeg annyi, hogy egy szokásos nap volt. Suli után egyből indultam haza. A sulitól nem messze van egy villamos megállón. Általában nem használom, de ma gondoltam, ha a mai nap úgyis  ennyire unalmas volt, legalább ennyivel feldobom. Beálltam a megállóba. Senki sem volt a közelembe. Ahogy ott álltam tök egyedül, furcsa zajokat kezdtem hallani a sin felől. Aztán egyszer csak, sikítást hallottam és a villamos irányába néztem. A villamos fék nélkül száguldott a megálló felé, majd mikor már majdnem odaért    hirtelen valamin megbillent! Aztán már csak az emberek sikítását hallom.

A következő dolog, amire emlékszem, hogy egy női hang a fülembe súg
- Gyerünk kicsikém, nem szabad feladnod!
Aztán újabb szünet. Nem sokkal később elég erőm volt, hogy kinyissam a szememet. Anyát és apát láttam, de csak homályosan.
- Ne aggódj kicsikém, most már minden rendben lesz. A szemem ismét lecsukódott. Aztán már csak mondatfoszlányokra emlékszem.
- Itt nem tudjuk elvégezni a további...
- Ez szörnyen nehéz.......
- Ne aggódjanak a mentők....
- Ha ez kell…
Ezután valami megrázott majd egyhangú dübörögés lett.
Ezalatt elgondolkoztam, hogy mi lesz szörnyen nehéz. Már épp kezdtem ellazulni, amikor hírtelen valaki felkiáltott, majd egy hangos csattanás! Minden elkezdett és zörögni. Aztán csend lett. Sok erőmbe telt kinyitni a szememet. A mentőautó felborulva feküdt pár méterre tőlem." Biztos kiestem a kocsiból, miközben forogtunk" gondoltam. Aztán megcsapta az orromat a benzinszag. Nem kellett zseninek lennem ahhoz, hogy rájöjjek, mi lesz az enyhén égő autó és a kifolyó benzin találkozásából.
Össze szedtem minden erőmet és megpróbáltam felállni. Nagy nehezen sikerült és elkezdtem elvánszorogni a kocsi közeléből. Pár lépés után azonban megcsúsztam, és elkezdtem legurulni egy lejtőn. Aztán hallotta m egy robbanást és minden elsötétült.

MEGHALTAM. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése